Enstitümüz Anabilim Dallarının lisansüstü programlarına kayıtlı öğrencilerimizin 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı ders kayıt işlemleri, danışmanların ders kayıtlarını onaylama işlemleri ve normal öğrenim süresinde mezun olamayan veya farklı programlarda ikinci bir öğrenim kaydı bulunan lisansüstü programlara (tezli yüksek lisans ve doktora) kayıtlı öğrencilerimizin Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Ödeme İşlemleri ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarına kayıtlı öğrencilerimizin Harç Ücreti Ödeme İşlemleri ile Harç ücreti iade süreçleri 14/10/2025 Salı gününe kadar, danışmanların ders kayıtlarını onaylama işlemleri 16/10/2025 Perşembe gününe kadar uzatılmıştır.
Lisansüstü programlara kayıtlı öğrencilerimiz ders kayıt işlemlerini https://ubys.munzur.edu.tr adresi üzerinden Üniversitemiz Bilgi Yönetim Sistemi (Otomasyon)'ne e-Devlet şifresi ile giriş yaparak gerçekleştirecektir.
Yukarda belirtilen koşullar kapsamında bulunan lisansüstü programlara (tezli yüksek lisans ve doktora) kayıtlı öğrencilerimiz Katkı Payı/Öğrenim Ücreti ve Tezsiz Yüksek Lisans Programlarına kayıtlı öğrencilerimiz Harç Ücreti ödeme işlemlerini VakıfBank Internet Bankacılığı, VakıfBank ATM'leri veya VakıfBank Şubelerinden gerçekleştirebilecektir.
Katkı Payı/Öğrenim Ücreti ve Tezsiz Yüksek Lisans Harç Ücreti Ödeme İşlemleri VakıfBank Internet Bankacılığı ve/veya VakıfBank ATM'leri üzerinde aşağıdaki seçeneklerin sırasıyla seçildiği şekilde;
"Ödemeler" , "Eğitim ve Sınav Ödemeleri", "Üniversiteler", "Munzur Üniversitesi", "Sorgu Türü seçimi: TC Kimlik Numarası / Öğrenci Numarası", "Sorgu Numarası girişi (yapılan tercihe göre TC Kimlik Numarası veya Öğrenci Numarası girişi)" seçenekleri üzerinden gerekli girişler yapıldıktan sonra "Devam" seçeneğine tıklanarak açılan ödeme ekranı üzerinden gerçekleştirilebilmektedir.
Tüm öğrencilerimize duyurulur.