SIKÇA SORULAN SORULAR

    

1- Üniversitenize yerleştirildim ön kayıt yapmam gerekiyor mu?

Hayır, Üniversitemizde ön kayıt alınmamaktadır.

2- Kayıt için evrak istiyor musunuz? 

E-kayıt yapan öğrencilerimizin herhangi bir evrak getirmesine gerek yoktur. 

3- Üniversiteye kayıt yaptığıma dair öğrenci belgesini nasıl alabilirim? 

Kaydınızı yaptırdıktan sonra  https://ubys.munzur.edu.tr/  adresinden E-Devlet ile giriş yaparak Öğrenci Bilgi Sisteminden Öğrenci belgesi talebinde bulanabilirsiniz.

Aynı zamanda E-Devlet üzerinden de öğrenci belgenizi temin etmeniz mümkündür. 

4- Üniversitede 2023-2024 akademik yılında  eğitim ne zaman başlayacak? 

Dersler 02 Ekim 2023 tarihinde başlayacaktır. Ders kayıtları 25 Eylül-02 Ekim 2023 tarihleri arasında yapılacaktır.  

5- Ders muafiyetlerim için nasıl başvurabilirim? 

Ders muafiyetleri için daha önce almış olduğunuz tarsnkript ve ders içeriklerinizle birlikte dilekçe ile kayıtlı olduğunuz bölüme başvurabilirsiniz.

6- Yeni kayıt oldum, öğrenci kimlik kartımı nerden alabilirim? 

            Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından basılan kimlik kartları ilgili akademik bölümün öğrenci işlerine teslim edilir. Öğrenci bizzat bölüm başkanlığından imza karşılığında teslim alabilir.

7- Öğrenci kimlik kartımı kaybettim, nerden alabilirim?

Kimliğini kaybeden öğrenciler gazeteye ilan vermesi gerekmektedir. İlanla birlikte, Vakıfbank şubelerine yatıracağı kayıp kimlik ücreti dekontuyla birlikte Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına başvurarak yeni öğrenci kimlik kartını alabilir.

8- Mezun oldum, diplomamı nerden alabilirim?

Mezun olan öğrencilerimiz öğrenci kimliği ile birlikte bizzat Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımıza başvurarak diplomasını elden teslim alabilir.

Kendisi gelemeyecek durumda olan öğrencilerimiz yerine Noterden vekâlet vereceği bir yakını Noter vekâleti ve öğrenci kimliği ile alabilir.