Sınıf Danışman Listesi

HAKKIMIZDA


Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının 28.04.2010 tarih ve 27565 Sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 2010/367 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile Munzur Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu içerisinde “Hemşirelik Bölümü” olarak kurulmuştur. 18 Nisan 2019 tarih 30749 sayılı Resmi Gazete Yayımlanan 17.04.2019 Tarih ve 968 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı ile Munzur Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu içerisinde yer alan bölümümüz, Sağlık Bilimleri Fakültesi bünyesinde yeniden yapılanmıştır.                                                                                     

Bölümümüz 2011-2012 eğitim-öğretim döneminde ilk öğrenci alımına başlamıştır. ÖSYM’nin yapmış olduğu merkezi sınav olan TYT ve AYT sınavlarından başarılı notlar alan, sayısal puan türü ile öğrencileri kabul etmektedir. Bölümümüzün öğrenim süresi 4 yıl olup, hazırlık sınıfı bulunmamaktadır.

Misyon

Birey, aile ve toplum merkezli bakım veren, kültürlerarası çeşitliliği benimseyen, hemşirelik bakımı, eğitimi, yönetimi ve araştırmalarında kanıta dayalı uygulamalar ve etik ilkeler doğrultusunda sağlık hizmetlerini şekillendiren, liderlik, iletişim, problem çözme, eleştirel düşünme, kriz yönetme ve sorumluluk alma becerileri gelişmiş, toplumsal sorunlara duyarlı yetkin hemşireler yetiştirmektir.

Vizyon

Hemşirelik bakımı, eğitimi, yönetimi ve araştırma alanlarında yenilikçi yaklaşımlarla mükemmele ulaşmayı hedefleyen, ulusal ve uluslararası düzeyde girişimci, saygın ve lider bir bölüm olmaktır.

Temel Değerler

Mükemmellik | Profesyonellik | İnovasyon | Kapsayıcılık | Dürüstlük | Öğrenci Merkezli Öğrenme

Mükemmellik, Eğitim, bakım, araştırma, yönetim ve uygulama alanlarında yenilikçi öğretim, uygulama, kanıta dayalı uygulamaları kullanarak en üst düzeyde başarı elde etmeye çalışıyoruz.  

Profesyonellik, hemşirelik için temel olan değerlerin ve ilişkili davranışların geliştirilmesi, hemşirelik eğitimi ve uygulamalarının etik ilkeler ve standartlar doğrultusunda sunulması, profesyonel hemşirelik bakımının sağlanmasında diğer disiplinlerle işbirliği kurarak kanıta dayalı bilgi ve becerilerin kullanılması, hesap verebilirlik, güvenilirlik, sorumluluk, özerklik ve liderlik davranışlarının gösterilmesini teşvik ediyoruz.

İnovasyon, birey, aile ve toplumun sağlığını, yaşam kalitesini iyileştirmek ve geliştirmek için gerekli olan hemşirelik eğitimi, yönetimi, bakımı ve araştırma uygulamalarını geliştirmek için yeni yaklaşımlar üretmek üzere edinilen bilgi, beceri ve teorik kavramların kullanılmasını hemşirelik mesleğini ileriye taşımak için önemsiyoruz.

Kapsayıcılık, ırk, etnik köken, cinsiyet, cinsel yönelim, sosyo-ekonomik durum, yaş, fiziksel yetenekler, siyasi inançlar, ruhani bakış açıları veya diğer ideolojilerden bağımsız olarak tüm bireylerin farklı niteliklerini kucaklamaya yönelik duyarlı, hoşgörülü akademik kültür inşa ediyoruz.

Dürüstlük, akademik ortamda çalışkanlığı, nezaketi, akademik dürüstlüğü teşvik eden bir güven ortamını ve eğitim-öğretim süreçlerinde netlik, adil değerlendirme ve hesap verebilirliği teşvik etmeyi amaçlıyoruz.

Öğrenci merkezli öğrenme, öğrencilerin eğitim sürecine aktif katılım ve dahil olma sorumluluğuna odaklanarak yaşam boyu öğrenmenin temelini oluşturur. Öğretim elemanları, öğrencileri aktif öğrenmeye dahil eden öğrenme kaynakları ve kolaylaştırıcılar olarak faaliyet gösterirler.